Отлични резултати на откривателите от НВО 4. клас

С радост споделяме отличните резултати на нашите ученици от 4. клас на Националното външно оценяване (НВО) по Български език и литература (БЕЛ) и Математика. Тези резултати отразяват изискванията на държавните образователни стандарти и демонстрират солидни академични знания и умения, изградени по отношение на учебните програми по БЕЛ и Математика.

Показаните резултати:

Български език и литература (БЕЛ):

  • Среден резултат: 80,63 точки
  • 53% от учениците постигнаха над 85 точки (оценка Отличен 6.00)
  • Най-висок резултат: 94,5 точки

Математика:

  • Среден резултат: 83,64 точки
  • 79% от учениците постигнаха над 85 точки (оценка Отличен 6.00)
  • Най-висок резултат: 99 точки
  • 36% от учениците имат над 95 точки

Постижения:

  • Повече от половината ученици демонстрираха отлични постижения по БЕЛ.
  • Близо три четвърти от класа се представиха с отлични оценки по Математика.
  • 60% от учениците показват отлични резултати и по двата предмета.
  • Всички ученици, които са част от “Откривател” още от предучилищна възраст и 1. клас, показват изключителни резултати на изпитите. Това потвърждава устойчивото въздействие на нашата програма върху тяхното академично и личностно развитие през годините.
  • Активното участие на нашите международни ученици, които съставляват около 20% от класа, всеки ден допринася за разнообразието и силната глобална осъзнатост в културата на нашето училище.

НВО показва частично успехите на децата:

Резултатите от Националното външно оценяване измерват знания и умения, свързани единствено с държавните учебни изисквания по конкретните предмети. Те не отразяват цялостно развитието на уменията за критично и креативно мислене, изследователските умения, уменията за общуване, социалните умения и самоуправлението, които са в основата на философията на International Baccalaureate  (IB) и програмата PYP.

Нашите ученици ежедневно развиват:

  • умения за изследване и анализиране на информация;
  • способност да прилагат знанията си в нови и реални ситуации;
  • лична отговорност, самостоятелност и сътрудничество с другите;
  • ценности и качества, заложени в профила на ученика на IB – любознателност, рефлексивност, съпричастност, отговорност, смелост и почтеност.

Резултатите от НВО дават само частична представа за техния напредък и не показват напълно тяхното развиващо се концептуално разбиране, междудисциплинарни връзки и лична ангажираност към ученето – ключови елементи в подхода на IB PYP.

Равносметка:

  • Учениците демонстрират стабилни академични знания според държавните изисквания;
  • Значителна част от класа се представя с отлични резултати;
  • Развитието на ключови умения и нагласи продължава да бъде основен фокус в нашата учебна програма, отвъд границите на стандартизираното оценяване.

Поздравяваме нашите ученици, учители и родители за техния труд, постоянство и ангажираност към холистичното учене, което подготвя децата за предизвикателствата на един динамичен и взаимосвързан свят.

Гордеем се с тяхното цялостно развитие – като знаещи, мислещи и действащи млади хора!